www.F3B.eu

Zmrtvýchvstání....aneb nikdy neříkej nikdy a do stejné řeky rozhodně vstoupíš.... F3K po 10 ti letech

12.11.2014 08:31

Za dva dny budu zase "v tom"

Po tom, co jsem se naprosto náhodou stal svědkem mailové korespondence pilotů F3K ohledně nominačních kritérií, se mi konečně rozsvítilo :-) a uvědomil si, že než abych se přes zimu jen tak poflakoval, budu na sobě trošku pracovat. V zimě byl vždy nejlepší trénink na sezónu F3B poletování s házedly F3K. Mám dokonalý za barákem a na zimní ligu, která se nyní a snad i nadále bude létat v Klecanech, to mám 25 minut. Jsem moc zvědav, jak za těch 10 let co jsem dění kolem těchle modýlků vůbec nesledoval, pokročila technika modelů a kvality pilotů. Zkrátka v pátek mi přijdou dvě letadýlka z utajeného vývojového střediska ve Zlíně, kde se ty největší mozky zabývají vším co se F3K jenom trochu dotýká. Mám prodloužený víkend na první lety a pokusy..

pavel......

Vyhledávání

Kontakt

Pavel Marek Libeňský modelářský klub Praha 8

www.F3B.eu  www.F3G.eu

Nyní mé domény :-)